tisdag 8 mars 2011

Random thoughts

Ser ju inte ut att bli valp detta år... Har så mycket ångest inför skolan att well, jag inte ens kan gå dit. Så vi får se med betygen.

Sen så funderar jag - borde jag verkligen binda upp mig i ungefär 10 år framöver? Borde jag inte vänta egentligen? I alla fall med att skaffa egen hund. Kan alltid vara dagmatte eller dyl.

Skulle inte ångra mig, men kan ju vara värt att tänka lite innan. För jag är ganska intresserad av att resa och se världen. Europa, USA, Asien, Nya zeeland, Australien.. kanske afrika också.

Hund passade väldigt bra med tanken att studera framöver - men jag vill egentligen inte studera. Eller, jo det vill jag väl. Men knappast gymnasie eller universitetsstudier. Däremot enstaka universitetsklasser och dyl.

Sen funderar jag lite över varghund också. Dem är så fina! Funderar på att ha både och - fast senare i livet. Vill ju ha både hus och trädgård... i skogen...

Och Raw Meaty Bones håller jag mig nog till.

2 kommentarer:

  1. Hello! Sorry this is a bit late but I just wanted to say thank you so much for your lovely comment on my blog! It's always so nice to hear from my readers and hear what they think of my adventures - so I really appreciate you taking the time to leave me a note! :-)

    Have you seen my blog friends, "The 'Splorin Wolfies"? They are Irish Wolfhounds living in Nova Scotia. You can find their blog in the list on my sidebar. You might enjoy visiting them if you are interested in Irish Wolfhounds. They are really beautiful dogs!

    Anyway, I hope you will drop me a note on my blog again sometime!


    Slobbers,
    Honey the Great Dane

    SvaraRadera
  2. Never mind it's a bit late, to hear from you is never too late! Im such a huge fan! :)

    I haven't! I will definitly pay them a visit!

    Sure will, Honey! :)

    SvaraRadera